korzyści
Korzyści z wyróżnienia marką lokalną:
- Skojarzenie z miejscem - Kampinosem i Kampinoskim Parkiem Narodowym;
- Wzrost rozpoznawalności produktu na rynku, a tym samym ułatwienie
kontaktu z klientem;
- Ochrona produktu przed skopiowaniem przez
konkurencję;
- Gwarancja wysokiej jakości produktu (potwierdzona przez Kapitułę Znaku i Partnerów Programu Marka Misja Kampinos) - wartość dodana;
- Pozytywna rekomendacja do
skorzystania z produktu/oferty, którą każdy produkt udziela kolejnym wchodzącym do sieci,
dostępnym pod wspólną parasolową marką;
- Pomoc w budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na rynku;
- Współpraca. Wszyscy użytkownicy marki lokalnej komunikują na rynku wartości, dzięki czemu skala działań promocyjnych ma moc.
Użytkownicy Znaku są uprawnieni do:
- Posługiwania się znakiem Misja Kampinos w komunikacji marketingowej dotyczącej produktów nim wyróżnionych;
- Oznaczania produktów wyróżnionych produktów, usług lub/i inicjatyw oraz miejsc sprzedaży i świadczenia usługi;
- Udziału w wydarzeniach i projektach promocyjnych prowadzonych przez Właściciela i Operatora Znaku.